سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه دختران مجرد را تشخیص دهیم؟

چگونه دختران مجرد را تشخیص دهیم؟



دنـیــایی را تصـور کـنید کـه در آن هـمــه ی افراد مجرد رویپـیـشانیـشان نوشته می شد و روی پیشانی افراد متاهل نیزوضعیتشان را می نوشتند. آیا به نظرتان زندگی اینطور شـادتر نبود؟مسلماً با این کار پیچیدگی زندگی کمتر می شد،مخـصوصـاً بـرای آن افرادی که پیوسته دنبال شخصی هستند تا بهاندازه ی خودشـان مشـتاق برای ادامه رابطه باشد.

بله، اینطـوری انتخاب ها در زندگی بسیار آسان تر میشد. اما حالکه دنیا اینطوری نیست، ما باید با این واقعیت روبه رو شـویـم. ایــنکهبدانیم سمت چه کسی برویم که دست رد بـه سیـنـه مـان نـزنـد کـاردشـواری اســت، امـا باید یاد بگیریم.

کمی روی تکنیک های انتخاب همسر خودتان بیشتر دقت کنید و حرکاتتان رامرور کنید. من به شما کمک می کنم که بتوانید افراد مجرد را از متاهلتشخیص داده و بفهمید چه زمان یک شخص آمادگی لازم را برایبرقراری رابطه دارد.

چه کسی آمادگی لازم را دارد؟
متاسفانه ما در دنیایی زندگی نمی کنیم که مجرد یا متاهل بودنافراد روی پیشانی هایشان حک شده باشد. تشخیص مجرد یا متاهل بودنبسیار دشوار و نیازمند زمان است و با یک دیدار قطعی نمی شود.

به خاطر داشته باشید که یک راه معین برای تشخیص این مسئله وجود ندارد.شما باید از ترفندها و راه های زیادی در این زمینه کمکبگیرید.

حالات ظاهری زنان مجرد
به اطراف نگاه می کند: در مهمانی ها و کلوب ها زنان متاهلمعمولاً علاقه ای به اینطرف و آنطرف نگاه کردن نداشته و به دنبالهمراهی برای خود نمی گردند. اما دخترهای مجرد پیوسته مشغولنگاه کردن به اطراف در جستجوی مردی برای همراهی هستند.

به شما نگاه می کند و لبخند می زند: نگاه کردن معمولاً جزءاولین علائم علاقه است. و اگر می بینید که زنی شما را عمیقاًنگاه می کند و لبخندی روی لبانش است، به این معنی است که دوستدارد شما را هم امتحان کند. پس جلو بروید.

با مردها در مهمانی صحبت می کند: اگر می بینید که زنی با مردهادر فاصله های مختلف صحبت می کند، نشاندهنده ی این است که طالبگفتگو است. جلو رفته و سر صحبت را باز کنید تا بیشتر درمورد او بفهمید.

با سایر زوج ها با ناراحتی نگاه می کند: اگر از دور مشغولنگاه کردن به او هستید و می بینید که با ناراحتی به سایر زوج هانگاه می کند، احتمالاً یاد زمان هایی افتاده است که خود نیز کسیرا در کنارش برای همراهی داشته است. اینجاست که شما باید وارد عملشوید.

حرکاتش به خوبی بیان می کند که مجرد است: زبان جسمانی یک فرد خیلیچیزها می تواند در مورد او بازگو کند. مطمئناً اگر زنیمتاهل باشد موهای خود را افشان نمی کند و اینقدر به سادگی سمتمردها نمی رود. اگر اینقدر شجاعت دارید که به او نزدیک شوید، جلورفته و ببینید که زبان جسمانی او چه می گوید:

کسی که به صندلی تکیه داده و دست به سینه نشسته است: “جلو نیاوگرنه با پاشنه ی کفشم می کوبم توی صورتت.”
کسی که به آرامی بازو و پایش را لمس می کند: ” بیا با هم صحبتکنیم.”
زیاد صحبت میکند: اگر مثلاً با یکی از زنان همکارتان شروع بهصحبت می کنید، و در یکی از این گفتگوها به شما می گویدکه سگی به اسم جولی دارد، آشپزی زیاد می کند، هر هفته بهباشگاه می رود، و به کلاس های هنری نیز می رود به این معنی استکه مجرد است و همه ی این کارها را برای مشغول نگاه داشتن خودانجام می دهد.

معمولاً با دخترها برای گردش بیرون می رود: زنان متاهلاگرچه با دوستان دحترشان هم بیرون می روند اما وقت زیادی راهم برای بیرون رفتن با مردشان صرف می کنند. اگر می بینید که زنیفقط و فقط با دخترها بیرون می رود نشان دهنده این است که مردی برایبیرون رفتن با خود ندارد.

با سایر مردها می رقصد: اگر می بینید که زنی در یک میهمانی بامردهای متعدد و مختلفی می رقصد (و می دانید که با یک گروه دختربه آن مهمانی آمده است) می تواند نشاندهنده ی این باشد که با مردیرابطه ندارد و در صدد برقراری ارتباط و شروع یک رابطه است.

رفتاری بسیار دوستانه دارد: تجربه نشان می دهد که زنان متاهل درمقایسه با زنان مجرد رفتاری کمتر دوستانه با سایر مردها دارند. وقتیمی بینید که زنی با همه مردها بسیار دوستانه و مهربانانه برخورد میکند، احتمال این وجود دارد که مجرد باشد.

خودتان بفهمید…
اگر فرد خاصی را در ذهن خود دارید، لزومی ندارد که همه ی ایننکات را تند تند در مورد او امتحان کنید تا بفهمید که مجرد است یاخیر. می توانید این مسئله را خودتان به راحتی با نزدیک شدن به او ودرخواست شماره تلفنش متوجه شوید. ممکن است بگوید که دوستپسر دارد، اما شما باید تلاشتان را بکنید.

اگر چنین چیزی گفت می توانید از او بپرسیدکه دوست پسرش چطور به او اجازه می دهد که تنها بیرون برود وبا عکس العمل او می توانید پی به راست یا دروغ بودن حرفشببرید.

در مواجه با یکی از همکاران این کار سختی است. چون نمی توانیدمستقیماً جلو رفته و بپرسید دوست پسر دارد یا نه. برایچنین افرادی می توانید از همان راه هایی که قبلاً ذکر شد استفادهکرده و از حرکاتش پی به قضیه ببرید.

پس اگر دیدید که همه ی علائم در مورد او نشاندهنده ی اینبود که مجرد است، همه علاقه و اشتیاق و توان خود را جمع کرده و بهسمتش بروید. اگر شما را رد کرد، ناراحت نشوید و فکر کنید کهمتاهل بوده است. زنان دیگری هم برای انتخاب کردن هستند.



کلمات کلیدی :

ابتدا یک دوست خوب باشید، بعد همسر !

ابتدا یک دوست خوب باشید، بعد همسر !



همانطور که با دوستانتان در مورد همه چیز حرف میزنید و کمترچیزی است که از آنها مخفی باشد، با همسرتان نیز صحبت کنید.

حتماً شما هم شنیدهاید که اگر بخواهید در زندگی مشترک خودموفق شوید، اول از همه باید دوست همسرتان باشید. اگر فکر میکنیداین کار غیرممکن است یا تاثیری ندارد، مطمئن باشید مرتکب اشتباهبزرگی شدهاید؛ اشتباهی که حتی شاید زندگی شما را از بینببرد.

بنابراین بهتر است با انجام کارهایی خاص و در عین حال ساده، باهمسرتان رابطهای دوستانه برقرار کنید. مطمئن باشید این کار بسیار سادهو در عین حال ارزشمند است.

با او صحبت کنید. همانطور که با دوستانتان در مورد همه چیز حرفمیزنید و کمتر چیزی است که از آنها مخفی باشد، با همسرتان نیزصحبت کنید. از هر موضوعی استفاده کنید تا بتوانید بیشتر با هم صحبتکرده و احساساتتان را بیان کنید.
 
در حقیقت موضوع صحبت چندان مهم نیست و این کار تنها راهی براینزدیک شدن بیشتر شما به یکدیگر است؛ میتوانید در مورد آب و هوا،خاطرات گذشته، دوستان، ورزش یا هر موضوع دیگری صحبت کنید.فقط نگذارید سکوت میان شما فاصله ایجاد کند.
 
وقتی را برای خودتان اختصاص دهید. لازم است هر از گاهی، شما 2نفر تنها و بدون حضور هیچ کس ـ حتی بچهها ـ با هم باشید.این ساعتهایی که شما با هم تنها هستید، میتواند به برطرف شدن مشکلاتزندگی کمک کند.

وقتی همسرتان در محل کارش است، به او زنگ زده و از این طریق بااو در ارتباط باشید. همانطور که اگر از دوستی خبر نداشته باشید،به او زنگ میزنید و حالش را میپرسید، به همسرتان هم بدونهیچ دلیلی زنگ بزنید. با این کار به او نشان میدهید کهچقدر برای شما مهم است و چقدر به او اهمیت میدهید.

در زندگی مشترک خودخواه نباشید. خودخواهی به هر نوع رابطهای آسیبمیزند و منجر به قطع آن رابطه میشود. بنابراین به نیازها و خواسته هایهمسرتان بیشتر اهمیت داده و به او نشان دهید که برای شما چقدرمهم است.

اعتماد را در زندگی ایجاد کنید. اعتماد در هر رابطه دوستانهایباید وجود داشته باشد. بنابراین شما هم سعی کنید در زندگی خوداین ویژگی را به وجود آورده و حتی آن را پرورش دهید. برایموفقیت و آرامش بیشتر در زندگی، همسرتان باید بتواند به شمااعتماد کند؛ بنابراین برای او فردی قابل اعتماد باشید.



کلمات کلیدی :

آیا کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد ؟!

آیا کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد ؟!



وقتی کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد، چه باید بکنید؟ بااینکه ممکن است اولین واکنشتان به اصطلاح آویزان شدن و سعی در برقراریارتباط باشد، اما بهترین راهکار این است که واقعیت را بپذیرید وسعی کنید آن فرد را فراموش کنید.

"اگر ندیده بودمت، دوستت نمی داشتم. اگر دوستت نداشتم،عاشقت نمی شدم. اگر عاشقت نشده بودم، دلم برایت تنگ نمی شد.اما همه این کارها را کردم، می کنم و خواهم کرد."

درد دوست داشتن کسی که هیچ علاقه ای در قلبش به شما احساس نمیکند، نابودتان می کند. شما هم کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟پس احتمالاً با احساسات نومیدانه مربوط به آن آشنا هستید. وقتیفکر کنید که آن فرد دقیقاً همانی است که می خواهید، این احساسات قویتر هم می شوند.
 
بیشتر آدم ها با امید اینکه روزی بتوانند آن فرد را به دست بیاورندروزگار می گذرانند اما این امیدها هیچ وقت به واقعیتبدل نمی شوند و آنها را با چشمانی گریان و دلی پردردبر جای می گذارند. عشق نافرجام را همه ما احتمالاً تجربه کردهایم. منتظر وصال یک عشق شدن ممکن است شکستن قلبتان را به دنبال داشتهباشد. با اینکه به نظر دشوار می آید اما فراموش کردن و ادامهزندگی بهترین کاری است که می توانید انجام دهید.

وقتی کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد، چه باید بکنید؟
واقعیت را بپذیرید: وقتی عاشق کسی هستیم احساس می کنیم که آن فردتنها کسی است که می تواند ما را شاد و خوشبخت کند. چیزی که نمیتوانیم درک کنیم این است که هیچوقت نمی توانیم با کسی که دوستمانندارد خوشبخت شویم. پس بااینکه ممکن است احساس کنید می توانیدبرای همه عمر به آن فرد متعهد باشید، اما فرد مقابل این احساس را بهشما ندارد.
 
پس به جای سعی و تلاش برای برقراری ارتباط با آن فرد سعی کنیداین واقعیت را بپذیرید که این عشق دوطرفه نیست و آن را فراموشکنید. دیگر وقت و فکر و انرژی بیشتری را صرف آن فرد نکنید.پذیرش این واقعیات باعث می شود بتوانید تمرکزتان را تغییر داده واولین قدم برای فراموش کردن آن فرد را بردارید.

فراموش کنید: برهم خوردن یک رابطه عاطفی سخت ترین قسمت است. تا میتوانید گریه کنید، بعد همه عکس ها و یادگاری هایی که او وزمانهای خوشی که با او داشتید را به یادتان می آورد، بیرون بریزید واز چیزها و جاهایی که شما را به یاد او می اندازد دوری کنید.درعوض رو به کارهایی بیاورید که مشغولتان می کنند، مثل گذراندنوقت با دوستانتان، انجام کارهایی که دوست دارید و از آن لذت می برید.این کار باعث می شود دیگر در مورد آن فرد خیالپردازی نکنیدو به جنبه های دیگر زندگی هم نگاه کنید.

عاشق شوید: اگر کسی دوستتان ندارد ولی باز هم با شما مانده استمطمئناً خیلی از خودش مایه نمی گذارد. به جای آویزان شدن برای بااو بودن، دست از عذاب دادن خودتان بردارید، دست از او کشیده و بهزندگی خودتان برسید. به خودتان توجه کنید و به چیزهایغیرلازم نپردازید. با گذشت زمان یاد می گیرید کهفراموش کنید و دوباره عاشق شوید.

عشق واقعی زمانی است که دو طرف بتوانند از نظر احساسی و ذهنی همهاحساساتشان را با هم شریک باشند. این یک عشق سالم، متوازن و درست است.پس اگر به کسی ابراز عشق کرده اید و به نظر می رسد که اواین احساس را به شما ندارد، دیگر عشق با ارزشتان را صرف اونکنید. با اینکه کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد، اما یادتان باشدکه این پایان دنیا نیست. با گذشت زمان با کسی آشنا می شویدکه می تواند شاد و خوشبختتان کند و به همان اندازه دوستتان خواهدداشت.



کلمات کلیدی :

نکاتی که اگر بدانید حتما عاشق می شوید !

نکاتی که اگر بدانید حتما عاشق می شوید !



? عشق رگ ها را باز میکند.
تحقیقات نشان دادهاند که عشق و دوست داشتن تشکیل پلاکها را دررگها کاهش میدهند. در تحقیقی به تعدادی خرگوش کلسترولخوراندند و تعدادی از آنها محبت را تجربه کردند، محققان دریافتند کهدر این دسته خطر حمله قلبی و تصلب شرایین کاهش داشته است.

? با عشق ایمن شوید.
محبت پر قدرت ترین تجربه احساسی است، و مطالعات نشان میدهد کهوقتی محبت را احساس میکنید، تعداد زیادی سلولهای ایمنی و اندورفینتولید میشود. حتی تماشای یک فیلم رومانتیک و عاشقانه، سبب افزایشایموگلوبین میشود.

? با افرادی که دوست دارید در تماس باشید.
تماس با انسانها، به عنوان یک تکنیک قوی، تولید اندورفین، هورمون رشدو DHEA را افزایش میدهد و از طرف دیگر استرس را کاهش میدهد. درحقیقت بیمارانی که با افراد دیگر در تماس میباشند، نسبت بهبیمارانی که تنها میباشند زودتر بهبودی مییابند. بنابراین براییکدیگر پیام عاشقانه بفرستید، یکدیگر را در آغوشبگیرید و سبب بهبودی سلامت همدیگر بشوید.

? افزایش عمر با محبت به خانواده
افراد پیر یا صد ساله توسط خانواده هایشان دوست داشته وگرامی داشته میشوند. طبق مطالعات، افرادی که زندگی شادیدارند، کمتر دچار بیماری میشوند و عمرشان هم افزایش پیدامیکند. یک رابطه معنادار با خانواده به طور خودکار به وجود نمیآید،بلکه باید برای آن تلاش کرد و سپس آن را نگه داشت.
 
اگر برای روابط خود در خانواده اهمیت قائل شوید، احساس عشق، محبتو تعلق خاطر در خانواده به وجود میآید. در خانواده خود، اعتماد، کمکبه یکدیگر، عشق، صلح و صفا، گوش دادن به حرفهای طرف مقابل،انسانیت، صداقت و عدا لت را حکمفرما سازید.

? افزایش عشق در زندگی
اگر عشق با سلامتی برابر است، چگونه آن را آشکارسازیم؟ باید برای آن وقت و انرژی به کار ببرید. راههای عشق ورزیدن بهمعشوق خود را بیاموزید. برای نمونه یک غذا بپزید یا ظروف رابشویید. یا یک کارت پستال برای وی بفرستید تا به این طریق او راخوشحال کنید. نیازی نیست که پول زیادی صرف کنید، بلکه باید نشاندهید که مواظب وی هستید و او را تحسین میکنید. باید محبت خود را ابرازکنید. امیدوارم به نتایج مثبتی در زمینه عشق ورزیدن به طرف مقابل خود،برسید.



کلمات کلیدی :

تشخیص حرف دل خانم ها از حرکات آنها

تشخیص حرف دل خانم ها از حرکات آنها



بـرخـلاف زنـان کـه اسـاتـیـد مـسـلم هـنـر دوپــهلوگریهستـند، اغـلب مـردان آنــچه که مقصودشان است را می.گـویندو آنچه را که می.گویند مقصودشان است. صحـبـتــهای آنان رک وراست و بی پرده می.باشد. از طـرف دیگر زنان بخصوصهنگام گفتگو عموما زیرک تـر و پیچیده ترهستند. به همین خاطر است که تفسیر زبان جسـمانـی زنان از اهمیت زیادیبرخوردار میباشد.

خواه باور کنید یا نه، زنان دائما از طریق زبان جسمانی خود در حالساطع نمودن علائمی هستند که نمایانگر اندیشه و خواسته شان در آنهنگام است. تنها راه حل، رمز گشایی این علائم می.باشد، کهبخصوص در روزهای آغازین آشنایی که هنوز یکدیگر را نمی شناسید،مفید خواهد بود.

نشانه.های جسمانی زیر را چک کنید تا متوجه شوید مفهوم حرکاتچشمها و پاها زمانی که لبان همسرتان بسته استچیست.

علائم تمایلات عاطفی:
علائم تمایلات عاطفی همانند علائم دلربایی است، فقط کمی شدیدتر و باافت و خیز بیشتر. تماسهای چشمی افزایش یافته و طولانی ترمی.گردد. مردمک متسع شده بیانگر بیداری احساس است. برخیحالتها و ژستها نیز میتواند نشانه واضحی باشد.
 
معمولا اینگونه رفتار علنی در زمانی است که زن و شوهر بایکدیگر تنها باشند.
عکس العمل شما: همسرتان آماده است، بنابراین با مهربانی پاسخ اورا بدهید. با او صمیمیت بیشتری برقرار کنید، رفتارش را تکرار نمایید وتماسهای چشمی را افزایش دهید.

دل ربایی:
تشخیص زنانی که سعی در جلب توجه شوهرشان دارند آسان است، در حقیقتتمامی جلوه.های زبان جسمانی و حرکات بدنی آنها دچار تحولیشگرف می.گردد. در ابتدا آنها بسمت شوهرشان متمایل شده وتماسهای چشمی بسیاری برقرار می.کنند. آنان بیش از معمول خندیده ودائما لبخند می.زنند، صرفه نظر از اینکه گفته شوهرشان بامزه بودهباشد یا خیر. آنها لبهای خود را به هم می.فشارند. در کل چهره.شانسرزنده.تر است.

زنان دلربا همچنین حالت بی.تابی و بیقراری بیشتری دارند و معمولااین حالت از لمس کردن جواهرات، چرخاندن حلقه و کشیدنگردنبند مشخص می.گردد. علت هیجانات عصبی است؛ چونضربان قلب آنها نسبت به حالت عادی اندکی بیشتر شده و برای رهایی ازتنش نیاز به روزنه ای پیدا می.کنند.

ممکن است با موهایشان نیز بازی کنند و دستشان را بطور غیر معمول رویدست دیگر قرار دهند که ممکن است نشانگر این باشد که مایلندشوهرشان به همان صورت دست او را بگیرد.

عکس العمل شما: اگر همسرتان اغلب یا تمامی نشانه.های دلربایی فوقرا بنمایش گذاشت، احساس اطمینان نموده و با جدیت و دلگرمیحرکت کنید. اساسا، اعمال وی چراغ سبزی برای شما جهت شروع کاری (شستن ظرفها! ) می.باشد.

بی علاقگی:
علائم فیزیکی که حاکی از فقدان علاقه خیلی زیاد شبیه معکوس نشانه.هایدلربایی هستند. برای مثال اگر با دختری در دومین جلسه آشنایی درحال گپ زدن باشید و او مرتبا نگاهش را بجای شما بهچیزهای دیگر معطوف نماید، یا به شما علاقمند نیست یا دختریخجالتی است.
 
اگر کاملا آرام بوده و درعین حال بندرت لبخند بزند، احتمالا جذبشما نشده است. بخاطر داشته باشید که گفتگوی سرزنده و حتینیمه عصبی و ژست.هایی که با انقباض اعضای بدن همراه باشد نشانهگرایش است، بنابراین رفتار خشک و بی روح عکس آنرا نشانمیدهد.

نشانه.های دیگر بی علاقگی می.تواند دور شدن نسبت به شما وجمع کردن دستها بصورت متقاطع می.باشد. عمل جمع کردن دستها بصورتمتقاطع بطور واضح بیانگر این است که او از لحاظ فکری و جسمیگرایشی به شما ندارد.

عکس العمل شما: در چنین شرایطی راه حل بخصوصی وجود ندارد.چند بار سعی کردن برای بدست آوردن دل او به کسی صدمه.ای نمی زند.اگر چه از هر 10 مورد 9 مورد بی.نتیجه باقی می.ماند،بنابراین زیاد خودتان را خسته نکنید.

احساس ناسازگاری:
اگر همسرتان از قصد و منظور شما و یا از احساساتش نسبت به شما، ویا کاری که باید در یک موقعیت خاص انجام دهد مطمئن نباشد، علائمی ازخود ساطع می.کند که بیانگر احساس ناسازگاری و دودلی در ویمی.باشد. برای انطباق یافتن با احساسات ناسازگار، جسمش علائمیناسازگار از خود منتشر می.کند، ترکیبی از علائم دلربایی وبی.علاقگی که در بالا عنوان شد.
 
به عنوان مثال ممکن است در ابتدا به شما خیره شده و ناگهان رویبرگرداند و یا احتمال دارد روی صندلی متمایل به شما بنشیند وزمانی که شما نیز برای تکرار عمل او کمی به جلو حرکت می.کنید، طوریرفتار نماید که گویی ناگهان تصمیمش عوض شده و با کمرویی بهطرف عقب صندلی برگردد. این یعنی او هنوز نمی.داند کهچگونه در مورد شما فکر میکند.

عکس العمل شما: در چنین شرایطی موضوع را تحمیل نکنید. آرام حرکتکنید، دوستانه و با صمیمیت ولی نه آنچنان دلبرانه. به او فرصتدهید تا خودش را با شما تطبیق دهد.

عصبانیت :
اغلب مردم هنگام دیدن عصبانیت می.توانند آنرا تشخیص دهند، اماگونه.های از خشم وجود دارند که به وضوح انواع معمولی نمی.باشند.مثلا خشمی که توسط باریک کردن چشمها و یا محکم بسته نگاهداشتن دهان ابراز می.گردد که ممکن است با کج نمودن سر و گرهکردن محکم مشت همراه شود.
 
همچنین ممکن است همانند نشانه بی.علاقگی دستهایش را بصورتمتقاطع جمع کند ولی هنگام عصبانیت محکم تر و مشخص تر است.اگر دست به کمر ایستاد، این نیز یک علامت خیلی خیلی بد و خطرناکمیباشد.

برخلاف انواع زبان جسمانی که در بالا ذکر شد، این نوع رفتار معمولامدتی پس از آشنایی اولیه اتفاق می.افتد نه در مرحله آغازینآشنایی. هرچند احتمال دارد مزه آن را در همان ابتدا نیزبچشید که در این صورت بدانید که عصبانیت او نه بخاطر شما بلکهبخاطر چیز یا شخص دیگری است.

عکس العمل شما: زنـی که قبلا رنجیده خاطر شده، تمایل به نشان دادنبی.علاقگـی و بی.توجهی دارد. به او کمی فرصت دهید تا به تدریجعصبانیتش فروکش کند.

تفسیر علائم مختلط :
بیاد داشته باشید که زبان جسمانی زنان اغلب علائم مختلط ساطع می.کنند.برای مثال برخی زنان برای دلربایی از شوهرشان حتی اگر بصورتیرمانتیک به او علاقه داشته باشند، از سخنان طعنه آمیز و تحقیر کنندهاستفاده می.کنند. اگر همسرتان با حرفهایش به شما توهین و بیاحترامی میکند، اما همه علائم دلربایی را از خود نشان میدهد، برخلافپیغام ظاهری، 90 درصد احتمال دارد به شما علاقمند باشد.

بخاطر داشته باشید که زبان جسمانی با صدایی بلندتر از الفاظ صحبتمی.کند و برخلاف گفتگو، مخفی نمودن نیات و اغراض واقعی ازطریق اعمال فیزیکی بسیار مشکل تر است. حرکات همسر خود را با دقتمشاهده نموده و در مقابل عملی مناسب انجام دهید.



کلمات کلیدی :
<      1   2   3   4   5   >>   >
X بستن