سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه دختران مجرد را تشخیص دهیم؟

چگونه دختران مجرد را تشخیص دهیم؟



دنـیــایی را تصـور کـنید کـه در آن هـمــه ی افراد مجرد رویپـیـشانیـشان نوشته می شد و روی پیشانی افراد متاهل نیزوضعیتشان را می نوشتند. آیا به نظرتان زندگی اینطور شـادتر نبود؟مسلماً با این کار پیچیدگی زندگی کمتر می شد،مخـصوصـاً بـرای آن افرادی که پیوسته دنبال شخصی هستند تا بهاندازه ی خودشـان مشـتاق برای ادامه رابطه باشد.

بله، اینطـوری انتخاب ها در زندگی بسیار آسان تر میشد. اما حالکه دنیا اینطوری نیست، ما باید با این واقعیت روبه رو شـویـم. ایــنکهبدانیم سمت چه کسی برویم که دست رد بـه سیـنـه مـان نـزنـد کـاردشـواری اســت، امـا باید یاد بگیریم.

کمی روی تکنیک های انتخاب همسر خودتان بیشتر دقت کنید و حرکاتتان رامرور کنید. من به شما کمک می کنم که بتوانید افراد مجرد را از متاهلتشخیص داده و بفهمید چه زمان یک شخص آمادگی لازم را برایبرقراری رابطه دارد.

چه کسی آمادگی لازم را دارد؟
متاسفانه ما در دنیایی زندگی نمی کنیم که مجرد یا متاهل بودنافراد روی پیشانی هایشان حک شده باشد. تشخیص مجرد یا متاهل بودنبسیار دشوار و نیازمند زمان است و با یک دیدار قطعی نمی شود.

به خاطر داشته باشید که یک راه معین برای تشخیص این مسئله وجود ندارد.شما باید از ترفندها و راه های زیادی در این زمینه کمکبگیرید.

حالات ظاهری زنان مجرد
به اطراف نگاه می کند: در مهمانی ها و کلوب ها زنان متاهلمعمولاً علاقه ای به اینطرف و آنطرف نگاه کردن نداشته و به دنبالهمراهی برای خود نمی گردند. اما دخترهای مجرد پیوسته مشغولنگاه کردن به اطراف در جستجوی مردی برای همراهی هستند.

به شما نگاه می کند و لبخند می زند: نگاه کردن معمولاً جزءاولین علائم علاقه است. و اگر می بینید که زنی شما را عمیقاًنگاه می کند و لبخندی روی لبانش است، به این معنی است که دوستدارد شما را هم امتحان کند. پس جلو بروید.

با مردها در مهمانی صحبت می کند: اگر می بینید که زنی با مردهادر فاصله های مختلف صحبت می کند، نشاندهنده ی این است که طالبگفتگو است. جلو رفته و سر صحبت را باز کنید تا بیشتر درمورد او بفهمید.

با سایر زوج ها با ناراحتی نگاه می کند: اگر از دور مشغولنگاه کردن به او هستید و می بینید که با ناراحتی به سایر زوج هانگاه می کند، احتمالاً یاد زمان هایی افتاده است که خود نیز کسیرا در کنارش برای همراهی داشته است. اینجاست که شما باید وارد عملشوید.

حرکاتش به خوبی بیان می کند که مجرد است: زبان جسمانی یک فرد خیلیچیزها می تواند در مورد او بازگو کند. مطمئناً اگر زنیمتاهل باشد موهای خود را افشان نمی کند و اینقدر به سادگی سمتمردها نمی رود. اگر اینقدر شجاعت دارید که به او نزدیک شوید، جلورفته و ببینید که زبان جسمانی او چه می گوید:

کسی که به صندلی تکیه داده و دست به سینه نشسته است: “جلو نیاوگرنه با پاشنه ی کفشم می کوبم توی صورتت.”
کسی که به آرامی بازو و پایش را لمس می کند: ” بیا با هم صحبتکنیم.”
زیاد صحبت میکند: اگر مثلاً با یکی از زنان همکارتان شروع بهصحبت می کنید، و در یکی از این گفتگوها به شما می گویدکه سگی به اسم جولی دارد، آشپزی زیاد می کند، هر هفته بهباشگاه می رود، و به کلاس های هنری نیز می رود به این معنی استکه مجرد است و همه ی این کارها را برای مشغول نگاه داشتن خودانجام می دهد.

معمولاً با دخترها برای گردش بیرون می رود: زنان متاهلاگرچه با دوستان دحترشان هم بیرون می روند اما وقت زیادی راهم برای بیرون رفتن با مردشان صرف می کنند. اگر می بینید که زنیفقط و فقط با دخترها بیرون می رود نشان دهنده این است که مردی برایبیرون رفتن با خود ندارد.

با سایر مردها می رقصد: اگر می بینید که زنی در یک میهمانی بامردهای متعدد و مختلفی می رقصد (و می دانید که با یک گروه دختربه آن مهمانی آمده است) می تواند نشاندهنده ی این باشد که با مردیرابطه ندارد و در صدد برقراری ارتباط و شروع یک رابطه است.

رفتاری بسیار دوستانه دارد: تجربه نشان می دهد که زنان متاهل درمقایسه با زنان مجرد رفتاری کمتر دوستانه با سایر مردها دارند. وقتیمی بینید که زنی با همه مردها بسیار دوستانه و مهربانانه برخورد میکند، احتمال این وجود دارد که مجرد باشد.

خودتان بفهمید…
اگر فرد خاصی را در ذهن خود دارید، لزومی ندارد که همه ی ایننکات را تند تند در مورد او امتحان کنید تا بفهمید که مجرد است یاخیر. می توانید این مسئله را خودتان به راحتی با نزدیک شدن به او ودرخواست شماره تلفنش متوجه شوید. ممکن است بگوید که دوستپسر دارد، اما شما باید تلاشتان را بکنید.

اگر چنین چیزی گفت می توانید از او بپرسیدکه دوست پسرش چطور به او اجازه می دهد که تنها بیرون برود وبا عکس العمل او می توانید پی به راست یا دروغ بودن حرفشببرید.

در مواجه با یکی از همکاران این کار سختی است. چون نمی توانیدمستقیماً جلو رفته و بپرسید دوست پسر دارد یا نه. برایچنین افرادی می توانید از همان راه هایی که قبلاً ذکر شد استفادهکرده و از حرکاتش پی به قضیه ببرید.

پس اگر دیدید که همه ی علائم در مورد او نشاندهنده ی اینبود که مجرد است، همه علاقه و اشتیاق و توان خود را جمع کرده و بهسمتش بروید. اگر شما را رد کرد، ناراحت نشوید و فکر کنید کهمتاهل بوده است. زنان دیگری هم برای انتخاب کردن هستند.



کلمات کلیدی :
X بستن