سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقش پاها و ماساژ در لذت جنسی و ارگاسم زنان +آموزش

ارگاسم, ماساژ جنسی, نقش پاها در ارگاسم
برای انجام ماساژ پاها، روی یک صندلی کوتاه بنشینید وتمام 
قسمت های کف پا، رویه پا، پاشنه پا وانگشتان پا را به آرامی ماساژ دهید.
می توان با ماساژ دادن و نوازش برخی نقاط از بدن خانم ها مانندپاها آنان را در رسیدن به ارگاسم تحریک کرد در ادامه بیشترمی خوانیم.

یکی از اعضای مهم بدن که نقش بسزایی در سلامتی و شادابی انسان داردپاها می باشد، این عضو تاثیر بسیار مهمی در خنک شدن و گرمشدن بدن بهمراه دارد، به نحوی که در گرمای تابستان قرار دادنپاها در یک تشت آب سرد یا در چشمه ی آب یا حتی حوض باعثکاسته شدن از دمای بدن می شود یا بر عکس آن اگر در سرمایزمستان  شلوار و گرم کن و لباسهای گرم بر تن کنید امابا پاهای بدون جوراب و کفش لحظاتی بر روی زمین سرد راه برویداحساس سرما خواهید کرد.
 
نقش پاها در ارگاسم
طبق پژوهشهای صورت گرفته دانشمندان دانشگاه جانهاپکینز در سال 2011 به این نتیجه رسیده اند که زنانی که حینرابطه جنسی جوراب پوشیده بودند ضمن تسریع در فرآیند تحریک جنسیاز نظر مدت زمان ارگاسم نیز زودتر و بهتر به ارگاسم دستیافته اند، در مقابل زنانی که در قسمت پاها احساس سرما داشتندضمن کاهش تحریک پذیری قادر نبودند به طور کامل به ارگاسمبرسند.

این بدان معنا نیست که خانمها حین رابطه جنسی جوراب بر پا داشتهباشند، این آزمایش صرفا جهت بررسی نقش گرم بودن پاها درتحریک جنسی و ارگاسم بوده است، بدین ترتیب به خانم ها توصیه میشود پاهای خود را گرم نگه دارند، بطور کلی گرمبودن محیط رابطه جنسی در کیفیت و مدت زمان رابطه جنسی اهمیت زیادیدارد.

نقش پاها در لذت جنسی
فارغ از اختلالات جنسی، تعداد آقایانی که  به پاهای زنانتوجه می کنند کم نبوده و این عضو در تحریک جنسی مردان نیز بی اثرنیست. هر چند برخی افراد دارای اختلال جنسی پارافیلیا وفتیش پا هستند و از نظر روانی نسبت به این عضو از بدن زنان واکنشجنسی هیجانی از خود بروز می دهند که خارج از موضوع مقاله است، اماماساژ دادن پاهای زنان قبل از رابطه جنسی ضمن آنکه باعث افزایشدما در این عضو شده حس خوشایند و به موجب آن تحریک بهتری را در زنانسبب می شود.
 
حساسیت این عضو را از نظر تحریک جنسی نباید فراموش کرد لذا تماس دهانیبا پاهای همسرتان در فرایند پیشنوازی و معاشقه (به شرطرعایت نکات بهداشتی) در تحریک و لذت جنسی زنان موثر است، ضمن آنکهرعایت مسائل بهداشتی و زیبا نگه داشتن این عضو بعنوان بخشی ازاندام بدن زنان که برای مردان نیز می تواند محرک جنسی باشد اهمیتزیادی دارد.
 
نحوه ماساژ پاها
– برای انجام ماساژ پاها، روی یک صندلی کوتاه بنشینید و تمامقسمت های کف پا، رویه پا، پاشنه پا وانگشتان پا را به آرامی ماساژ دهید.
– برای ماساژ پا یک دست خود را روی پا و دیگری را زیرکف پا قرار دهید و به آرامی از انگشتان پا به سمت قوزکماساژ دهید و این حرکت را به سمت انگشتان ادامه داده و تکرارکنید.
– پا را با یک دست نگه داشته و با دست دیگرانگشتان هر پا را محکم فشار داده و به آرامی بکشید.
– با انگشت شست از قسمت بالایی کف پا، به صورت خطی فشارمحکم به مرکز کف پا وارد کنید و در قوس و برآمدگی پا،فشاری چرخشی اعمال کنید. این حرکت را در 2 کف پا انجامدهید.
– یک پا را نگه داشته و به پای دیگر آرام مشتبزنید و با حرکات انگشتان دست در سراسر کف پا حرکاتچرخشی انجام دهید.
– از قوزک پا تا ناحیه ران را با دستان خود ماساژ داده و آن را 5بار تکرار کنید.
– زانو را با فشار چرخشی انگشتان در ناحیه کاسه زانو ماساژدهید. ماساژ پا پس از یک ایستادن طولانی میتواند عضلاتپا را آرام کرده و به حالت اول بازگرداند.





کلمات کلیدی :
X بستن