سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا او واقعا مرا دوست دارد ؟

یافتن عشق ساده نیست. در دوران بزرگسالی قرار میگذاری،افراد مختلف را دسته بندی میکنی و کسانی که خوشایندت نیستند را حذف میکنی. اما بعد ناگهان می بینی که عاشق شده ای. حس شادی و خوشبینیبه تو دست می دهد و هیچ چیز نمی تواند شور و هیجان تو را کمکند. اما آیا از خودت پرسیده ای که "او نیز عاشق تو هست یا نه؟"به هر حال نمی خواهی که احساسات و انرژی خود را برای کسی هدر دهی کهممکنست قلبت را بشکند.

مسلما"، افراد متفاوت هستند. برخی مردها نسبت به دیگران در مورداحساسات خود روراست تر هستند. شاید در نظر گرفتن رفتار او برایشما خوب باشد، به زبان و حرکات بدنی او توجه کنید و به چیزهاییکه می گوید، گوش دهید. این طور وانمود کنید که گوییقطعه های پازل را کنار هم می چینید تا تصویر کامل آن راببینید.

وقتی مردی عاشق شما شود، نمی تواند دست از شما بردارد. او همیشه مشتاقتماس گرفتن، دیدن و گذراندن وقت با شماست. مرد عاشق واقعامی خواهد افکار شما را بداند. او در حضور شما فعال تر و پرتحرکتر می شود. گهگاه در مورد خاطرات خوب و بد خود با شما صحبتمی کند. وقتی با شما حرف می زند، بخشی از زندگیش را با شما بهاشتراک می گذارد چرا که می خواهد شما نیز در آن سهیم باشید.اگر مردی با این عبارت جمله خود را آغاز کند که "تا به حالهرگز این موضوع را به کسی نگفته بودم، اما...."، این نشانهارزشمندی است.

به سخنان افرادی گوش دهید که او را برای مدت طولانی تری میشناسند. اگر دوستان و خانواده اش به شما گفتند که اوپس از قرار گذاشتن با شما، تغییرات قابل توجهی کرده است یااز وقتی شما را می بیند، شادتر و بشاش تر است، امیدوارکننده است.ممکنست به این نتیجه برسید که موضوع اصلی صحبت های او، شما هستید. بهاین ترتیب مشخص است که نه تنها شما اغلب در ذهن او هستید، بلکه تاثیرعمیق و قدرتمندی روی او گذاشته اید.

آیا او به خاطر شما ریسک می کند؟
برای مثال، او از رقصیدن نفرت دارد اما شما عاشق رقص هستید. آیا او کههرگز برای شخص دیگری این کار را نمی کرد، از جای خود بلندشده و سعی می کند با شما برقصد؟ کسی که عاشق است، با گفتنچیزهای احمقانه برای شما، ریسک طرد شدن را نیز می پذیرد، اوممکنست چیزهایی بگوید که به نظر منطقی نمی آیند. مردمحاضرند از راحتی و آسایش خود برای کسی که ارزشش را دارد،بگذرند.

آدم عاشق نمی تواند برای همیشه احساسات خود را مخفی کند، پساگر در اوایل، احساساتش را نشان نمی دهد، ناراحت نشوید. مردی کهعاشق است، با شما بازی نمی کند و منتظر نمی ماند که شما به اوزنگ بزنید. او فقط شما را می خواهد و این به سرعت بر همه آشکارخواهد شد.



کلمات کلیدی :
X بستن