سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9 راه برای رومانتیک بودن

? راه برای رومانتیک بودن



بسیاری از افراد بطور خدادادی دارای استعداد برای انجام رفتارهایرمانتیک می باشند. حتی بی احساس ترین انسانها نیز می توانند میز شامرمانتیکی را تدارک دیده، بدون دلیلی خاص گـل بـه خـانه آورده ویا به یکباره شروع به تحسین و تمجید از همسرشان بنمایند.

در زیر پیشنهادات ساده ای ارائه شده اند که براحتی و بدون زحـمتبـسیـار مـی توانید همسر خود را تحت تاثیر قرار دهید. برای اینکارآماده شوید.

لیستی را تهیه کنید:

لیستی از مناسبتهای گوناگـون از قـبـیل تـاریخ اولیـن روزیکه همدیگر را ملاقات کردید، سالروز ازدواج و تاریخ تولد، را تهیهنمایید. در ایـن روزهـا کـمی آب و رنگ به زندگی خود دهید.غذایی مخصوص درست نمایید (و یا سـر راه از بـیـرون تـهیه کنید). برایاو کارت تبریک خریده و یا نامه ای کوتاه برایش بنویسید تا بفهمد کهفراموشش نکرده اید.

بسلامتی او بنوشید:

هنگامی که سر میز شمام می نشینید، بـسلامـتی هم بنوشید. حتمانباید مشروبات الکلی باشد، یک لیوان آب خـنـک یـا چـای نـیـزهـمـان کـار را انـجـام می دهد. جمله ای عاشقانه به او گفته و بهسلامتی آن بنوشید.

جلو رفته و او را نوازش کنید:

از قدرت نوازش استفاده کرده تا خاطره ای ماندگار را برای او درطول روز باقی بـگـذاریـد. چنین چیزی نیست کهبگوییم برای بوسیـدن هنـگام خـداحافـظی و رفتـن از خـانهوقـت و نیز زمان برگشتن، وقت نداریم. همـچـنـیـن در آغـوشکشـیدن یـکـدیـگر بـعد از یک روز پردغدغه عملی در خور تقدیراست.

یک آلبوم عکس تهیه کنید:

همیشه عکس بگیرید. دوربـیـن خـود را فـقط برای روزهای تعطیل ومناسبت های خاص مورد استفاده قرار ندهید. آلبوم عکسی از زنـدگیروزمـره خـود ایـجاد نـمـایـید. هر دوی شما بعدها گرمی لحظات باهم بودن را هنگامی که به آن تصاویر نگاه میکنید، تحسینخواهید کرد.

از چیزهای جالب نوت برداری کنید:

هر روز چیزی را برای او کنار بگذارید. یک مـقاله شنیدنی ازروزنامه، لینکی در یک سایت و یا داستانی که در محل کارتان شـنـیـدهایـد. او از ایـنـکه در طـول مـدت روز بـه فـکـرش بوده اید از شما قدردانی خواهد کرد.

فکور باشید:

هر روز کاری فکورانه برای وی انـجـام دهـیـد. از درسـت کـردن یـکاسـتکان قهوه گرفته تا چسباندن یک یادداشت عاشقانه به کیفاو و یا قـرار دادن شـکـلات مـورد عـلاقـه اش در کنار بالش پیشاز وقت خواب. هر فردی عاشق برخورد با چیزهای غافل گیرانهرومانتیک می باشد.

به سر و وضع خود برسید:

بگـذاریـد شـمـا را در بـهـتـرین حالت ببیند. ایـن اشـتـبـاهاسـت که فقط هنگام ملاقات با غریبه ها آراسته و مرتب بـاشـیم.اغـلب زنان دوست دارند همسرشان را تمیز، مرتب و در شیک ترین لباسهاببینید.

در مورد خلق و خوی خود با او صحبت کنید:

با او صادقانه در مورد احساسات خود صحبت کنید. اگر دچاراسترس یا ناملایمات زندگی می باشید، آنها را با او مطرح کنید.همسرتان صادقت شما را تحصین نموده و وقـتـی با ناراحتی وارد منزل میشوید، آن را یک مسئله شخصی تلقی نخواهد نمود.

در مورد اتفاقات روز بحث کنید:

در کنار هم نشسته و اتقافاتی را که در طی روز برایتان رخ داده،بـازگـو نـمایید. گذراندن وقت جدا از هم باعث میگرددکه بیشتر یکدیگر را تحسین نمایید...
تعداد نمایش ???? بار



کلمات کلیدی :
X بستن